Jag har gått ut med henne och tränat henne sedan hon var liten valp. Mvh JohannaMedarbetare på Bichon, Humor och Hundar. 4 000 kr. Fler papillonägare/papillonblandisägare här? Hittades i bokenI serien "Tiger Anderssons djurskola" får Levi och Lo lära känna många olika djur: En del vilda, en del tama – alla beskrivna med glimten i ögat och en stor portion humor. Kaninklubben är den sjätte helt fristående delen i serien. Kingpin och Sansa som är kullsyskon på ~17 månader. Vi jobbar för att alla hundar i Sverige ska ha rätt till en andra chans och ett kärleksfullt hem. De vill ha familjer som noga tänkt över sitt hundköp. Renrasig med stamtavla :p Eller du kanske tycker att han är överviktig? Vet bes, vaccinerade, o avmaskade. About Us. Har 2 st schäferhundar som tar all tid. Friska trevliga förä... Har en väldigt glad och energisk kastrerad pudel kille pÃ¥ 2 Ã¥r som vi le... VÃ¥r underbara dvärgpudel Nova har fött tre superfina cavapoo-valpar. Men nej, storpudeln räknas som en helt egen ras. Jag glömmer lätt. Dennis är 13 veckor och är en blandisvalp. Hejsan! Han är en blandning mellan pudel, yorkshireterrier och papillion. Papillon är helt klart den bästa rasen i världen! 3 tikar 1 hane föräldrar hanen renrasig mellanpudel. Någon rasstandard finns inte. Observera att mått och vikt kan vara ungefärliga och att de kan komma att ändras något med tiden, även för vuxna hundar. 50% shih tzu... En liten kille Ras: pudel & Papillon . Lär honom lite tricks ibland, gör söklekar och andra enkla lekar. Jättevackra smÃ¥ valpar av blandrasen toypudel/papillon den melerade en hane o den svarta en tik. Min Junior är blandning mellan dvärgpudel och phalene. Hantera. Blandras hane. De dräktiga tackorna är betäckta med antingen renrasig Leicester Det här är leo 3 år, en blandning mellan ragdoll, mainecone, norsk skogskatt. Mamman är mops och pappan chihuahua. 3)Nere i mitten: Scrappy - Chinese crested naken (oklippt på bild), 2 år. coton de tulear, papillion, shih tzu, amstaff och pudel (stod inte vilken pudel) Sascha - pudel/siberian husky/flatcoated retriever/labrador, född 2010 Pippi - newfoundland/schäfer, född 2010 Titti - newfoundland/schäfer, född 2010 Elvis - golden retriever/labrador, född 2009 Hugo - engelsk springer spaniel, född 2003 Texas - blandras Härlig blandraskille, född 200 Maltipoo är blandning mellan Malteser och Pudel. ... och här kan också du som fått en valpkull leta efter blivande ägare till dina små charmtroll. Någon rasstandard finns inte. Att han är stor beror troligen på pudeln. För Papillon till salu. Har börjat träna lite smått med henne nu som tex gå utan koppel, sitt, ligg, vacker tass och give me five, så de är det vi lyckas med hitills och det går jätte bra! Vi säljer vÃ¥r fina lilla lurvtuss som är en tik, blandras. ;) Det kan vara allt från hans busgnäll, till att vara ''stor och farlig'' och skälla på ''monster'' utanför dörren  Men i det stora hela är han en aktiv liten allroundhund som gör massor av bus när han får tråkigt! Beskrivning. På bilden ovan ses krämfärgade Harry, äldst i syskonskaran. Cairnterrier köpa valp, köpa Cairnterrier hundvalpar, Cairnterrier hundraser, Cairnterrier Glad kille annars, busig :) Köpt som Phalené men öronen ställde sig sen, så nu är han en papillon :D, Här är han med Lillan, som älskar honom (små hundar och helsyster går bra säger Lillan), dem älskar att busa :D. Min tös är en Phalene/papillon och shitzu. Pomeranian uppfödare sverige. Pris: 5500kr Tel: 0737445090. #38 Inte en blekaste aning xD Men åldern stämmer, och din grabb är i samma viktklass så ja…(: #40 Nej tyvärr, då det inte var min hund vet jag inte ): Jag har ju en amris/papillon kille på 17 månader! Alla Juniors syskon har ändrat färg till pappans färg och fått mer lockigt hår medan Junior inte alls är lika grå/silver i pälsen som de andra syskonen och att han inte alls är lockig. Leonberger blandras säljes blandras bernersennen valpar till salu säljes - AllaAnnonse . miniatyr pudel, korthårig Chihuahua, Japanska Chins & Griffon Bruxellois (alla tre sorter) Blandras bernersennen valpar till salu från alla köp & sälj marknader i Två underbara Blandras valpar Bernersennen/ leonberger 6 500 papillon & chihuahua. Pudelblandraser. #26 Han är helt klart den trevligaste papillonen jag mött, en riktig fena i agility och var sjuuukt duktig på att spåra, söka och leta upp föremål. Vi säljer nu vår 11,5 veckors blandrashane, hans pappa är papillion/chihuahua och mamman är shih tzu, pudel, yorkshireterrier... Vi säljer honom pga att vi inte har tid att ge honom den kärlek & uppmärksamhet han behöver, vi går i skolan & jobbar annars hade vi aldrig blivit av med honom! Här hittar du massor med valpar till salu! MENU Home; About us; Rates; Packages; Gallery; Contact Us; Home. Hon ska även komma till ett hem som kan ge henne mycket uppmärksamhet och stimulera henne. Med sig till sitt nya hem kommer Harry få med sig lite valpfoder, leksak och en filt som luktar mamma och syskon. Hon är världens goaste och gladaste tjej. Vi skulle vilja hitta någon som kan ta hand om Wille dagtid mellan ca 8-16.30 (lite beroende på vart ni bor) under veckan. Våra medlemmar arbetar ideellt för att ge hundar nya livslånga, kärleksfulla hem. En liten kille #17 Där snackar vi sorgligt överviktig hund, maxvikten enligt rasstandarden är 5,0 kg. 2014-04-04, 13:18. Han köptes ca 10 månader gammal, av en som en i sin tur hade köpt honom 4 månader gammal av en alkolist, som hade misshandlat han, så han är fortfarande inte helt "bra" ifrån det, tror att han ska bli slagen, så då småbiter han men det blir bättre och bättre, sånt kan ju ta tid. 3 hanar och 3 honor. Tyvärr så tappade min familj intresset för honom när jag flyttade hemifrån och när min pappa fick cancer och inte klarade av att gå ut med honom så flyttade Myreck till mig och min sambo. Mamma är sibirisk/ma... Chihuahua/shihtzy och pudel, 2 hanar födda 21/9-21. Jag köpte henne som omplacering när hon var 14månader. . Hon har tyvärr kronisk gastrit och colit och går på kortison sedan några månader tillbaka. Letar ett hem där det redan finns minst 1 hund. Hon är väldigt pigg och lekfull, kommer gärna och släpper leksaker på mig för att jag ska kasta eller kampa. Han var i hemskt skick och hade dom senaste åren levt på Ica basics kattmat. Läs mer om hundrasen pudel, toy. Cairnterrier uppfödare sverige. Hundvalp, Chihuahua Jack Russell. Han är lite äldre än ett år här och väger ungefär dubbelt så mycket. Papillon uppfödare sverige. Här finns också valpar till salu från uppfödare och kennlar inom Svenska Kennelklubben som följer våra strikta regler ; Det finns valpar! 2)Nere till vänster: Scooby - 75% Chihuahua, 25% Jack Russell, 9 år. Hundar Utan Hem är en ideell förening som omplacerar svenska hundar och räddar avlivningshotade hundar på Irland. Känner en pappis på 12kg, där snackar vi jättestor ;). Rates. 70% av mina kunder är blandrashundar. Min lilla Nellie är om tio månader och är min lilla pärla. Wille som är en härlig valp (14 veckor) behöver en dagmatte. Tillsammans tränar vi freestyle aktivt och även sök och uppletande. Nyheter. Packages. ljud och text, så länge materialet inte inkräktar på upp Blandras bernersennen valpar till salu från alla köp & sälj marknader i Två underbara Blandras valpar Bernersennen/ leonberger 6 500 (kan vara bernersennen) säljes endast till seriöst intresserade. Hund Blandras valpar Alaska Husky mix. Det finns nämligen oerhört många trevliga, älskade hundar av blandras här i Sverige. Han gillar inte att vara ensam hemma och behöver därför komma till ett hem där det finns en hundkompis eller kanske till en pensionär som ger honom all sin tid. Dock bör strävan vara 50/50 Prcd= den vanligaste varianten av PRA hos de små storleksvarianterna av pudel , gentest finns Vi har 18 resultat för Pudel valpar till de bästa priserna ; blandras cocker pudel, (id6908) hos Favorit24: Hundar och övriga djursidor hos Favorit24.se. En liten blandras tjej som är redo att flytta till ett nytt hem. Hittehund omplacerar hundar i hela Sverige. hon är blandras mellan irlänsk setter schäfer och rottweiler. Maja är en liten blandras tik pÃ¥ ca 14 veckor. Hennes pappa är renrasig Mittelspitz och mamman blandning pÃ¥ Papillon, Pudel och Bichon frise. Min Elwiz är en Papillon/tibetansk spaniel/japansk spets kille på 4 år :). visste praktiskt och taget inget om någon av dom raserna innan vi av en slump fick hem henne nu älskar jag både cavalier och papillon! Toy pudel valpar till salu 2021. Hon är en väldigt snäll och trevlig hund, som tycker om såväl andra hundar som människor. För mer information ring mig. Nu gick han upp lite grann efter kastreringen, men det är ändå så himla stort! De blev... Silky Terrier valpar söker nya bra hem. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i ... Trodde jag också. De har pudelns intelligens och nyfikenhet, yorkshireterrierns livfullhet och charm samt havanaisens vänlighet. Till saken hör också att hunden inte var registrerad i SKK, enligt ägaren. Hela två styckna. Cairnterrier till salu. Dessutom har vi visat fram ett antal raser till Championat på bl.a. Han har redan varit hos veterinären och blivit besiktigad, fått vaccination samt ett ID-chip. För ALLA hundar ( undantag vissa i Sverige ) ingår i överlåtelsekostnaden den… Den 13:e januari fick vår Maja sin andra valpkull! Hundar som behöver motionera flera timmar per dag kanske inte fungerar så bra i hemmet och bland din familj. Golden Dox. i SKK med stamtavla efter friska och välmeriterade föräldrar. *Hanen* Namn: Baloo . 11 000 kr. Yorkiepoo valpar - AllaAnnonse . lev.klara v.29 , 3500kr ring hellst då jag är dålig på att kolla mail 070-6180596 Underbara. Gioia. 5. Han är en väldigt pratglad kille som helst inte stänger truten! 2703. Pudel, dvärg - valpar till salu Köpahund . I can't drown my demons, they know how to swim. Dogo Canario uppfödare sverige. Min syster har hans kullbror Gibzon, här är dom tillsammans :), tyvärr har Gibzon kronisk grastrit och går på kortison och lite annat, men mår iallafall bra! MENU Home; About us; Rates; Packages; Gallery; Contact Us; Home. Vi är på jakt efter en liten pudel blandras. Han är blandras mellan pudel och pinscher men själv tycker jag att det är pinschern som är Hennes mamma är renrasig Yorkshireterrier o pappa är Papillon. Min familj består av husse, matte, virrpannan mellan-husse och spelevinken lill-husse. De kan tingas nu när de blivit 4 veckor. blandras kattunge som kommer att bli långhårig Packages. Varma hälsningar Christian och Emilie. Har ju en liten Suzette här hämma på 13år  Vi spelar fotboll, leker, kör tricks, springer i skogen och slappar . #20 Skulle tippa på 36-39, något därimellan iaf! Vi tog honom till vet och började ge honom valpfoder för det extra fettet och jobbade med honom dagligen för att få honom bättre. Och den största, Föreningen grundades 2005 med ett mål – att rädda hundar som riskerar att avlivas och ge dem en andra chans till ett lyckligt liv. Han ser inte alls ut som någon utav raserna tycker jag, rätt stor är han också med tanke på att hans pappa och phalene (fast hans mamma var rätt stor) inte är så stora. Vänligen kontakta oss vid tveksamheter. Ni får också gärna skriva vad ni gör med dem, var de kommer ifrån och tja… allt som har med papefjottar att göra =D, Det här är Hugo, papillon/yorkshireterrier (men man ser mest papillon i honom) på 14 mån =D. Om det blir köp vill jag ha ca. Vet att det är en gammal tråd. Besiktad: Ja. Vänligen läs kraven vi ställer på blivande ägare. Hinner ej med henne som jag skulle vilja. Wille bor i Frösunda/Solna och matte jobbar vid Liljeholmen så drömmen är att hitta en dagmatte i närheten. Självklart reg. Genom att skapa en bevakning fÃ¥r du en notis när nya annonser kommer upp inom "blandras pudel papillon". Men pappisar kommer det nog alltid finnas ändå ;). Han charmar alla då han alltid är så glad. Egenskaperna från denna blandning av raser har visat sig passa många familjer. SAMTLIGA blandraser med pudlekorsningar har en päls som inte går att sköta, om inte matte/husse tillbringar minst en timme per dag med att kamma sin hund. Blandras: Bichon Frise/Toy pudel från Patrizia Skaffa Hun. Till salu inom: pudel bichon frisè valpar säljes Nedan följer ungefärliga träffar relaterade till din sökning: Dagmatte 2 500:- 2 dagar. Vill du ha en lojal, men ändå lite yvig bästa vän kan en Golden Dox vara alternativet för … Jag själv är 100 % säker på att i den lilla hunden var det sheltie inblandat, för den såg ut mer som en sheltie med både öron, färger och päls än en Papillon. Nyheter. Nu väger hon 3kg och hade kunnat gå upp ännu lite till utan att bli fet. Idag i vår lokala tidning ( ÖA ), så jag en annons på tre stycken hundvalpar till salu - en blandning mellan dvärg pincher och pudel.....för 10 000 kronor! Vad heter han "från början" om man säger så? Det har vi gjort sedan 1908. Dock bör strävan vara 50/50 Prcd= den vanligaste varianten av PRA hos de små storleksvarianterna av pudel , gentest finns Vi har 18 resultat för Pudel valpar till de bästa priserna ; blandras cocker pudel, (id6908) hos Favorit24: Hundar och övriga djursidor hos Favorit24.se. Nya annonser. Genom att klicka på "Prenumerera" bekräftar du att du tagit del av AllaAnnonsers´s. Vi vill hitta ett bra hem till vår lilla valp, så dom enda kraven är att ni har mycket tid för honom och kan ge han den kärlek han behöver. Börja med att välja den storlek du är intresserad av. Och för att rätt hund ska finna rätt hem. Images , videos and stories in instagram about blandras Hej Jag söker syskon till min blandras hund Aila. Leonberger blandras säljes blandras bernersennen valpar till salu säljes - AllaAnnonse . Men jag ville inte bråka med ägaren om detta utan hon får tro att det var en rasren Papillon. Har du en canvasbur till salu som har måtten på minst 70 cm i ... Trodde jag också. världens snällaste och otroligt smart! #22 Jadå ;) Jag är sååå sur att min vän sålde honom(Han är en riktig liten arbetsmyra, min vän är en riktig soffpotatis, räkna ut resultatet kan du göra själv) för han var en drömhund och jag hade inte tvekat att ta honom om jag hade möjligheten. Jag har en Papillon/Tibetansk spaniel hane på 3 år, Tyvärr går det inte att få in några bilder då det bara kommer upp unknow error hela tiden, Jag har precis tagit över en 7årig papillon tik från en kennel :) har alltid haft en "soft spot" för rasen! Tror ni att Bella skulle passa in i er familj så skicka gärna ett mail och berätta lite om er. Genom att klicka pÃ¥ "Prenumerera" bekräftar du att du tagit del av AllaAnnonsers´s. Hej, Skickar gärna några bilder på min Papihuahua. Blandras bernersennen valpar till salu från alla köp & sälj marknader i Två underbara Blandras valpar Bernersennen/ leonberger 6 500 (kan vara bernersennen) säljes endast till seriöst intresserade. Har varit med hennes utveckling sedan 8 veckors ålder. Passar till sällskap /utställning. Ålder: 8 veckor. Papillon/Powder puff  Ca 6 veckor på bilden. Kantarellsök, agility och ja vi gör det mesta som vi kommer över! Contact Us Min lilla Ping <3 pudel/papillon som fyllde 2år vid årsskiftet. 1)Uppe till vänster: Shelby - Chihuahua, 2 år. Rates. Hon är chippad, veterinärbesiktad och vaccinerad. jag har med en papillon, en hane på 7.5 år. Kullen med 5 valpar är efter mellanpudel-mamma och dvärgpudel-pappa. Toypudel » Svenska Pudelklubben. Tränar inget med honom. lev.klara v.29 , 3500kr ring hellst då jag är dålig på att kolla mail 070-6180596 Underbara Till Salu Uppfödare Kontakt Galleri Om Cavapoo. #18 Överviktig? Pudel pomeranian valp till salu från alla köp & sälj marknader i Sverige. SLUTA korsa med Pudel!!! 6 000 kr. De fÃ¥r med sig mat o snuttefilt o blir reg i jbv. Han är 5 år, är en riktig godisgris och matälskare, brukar rulla omkring på min matta/sängen med magen och benen uppe i vädret. Min killes lillasyster har en papillon, Chili. Beskrivning. @browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/. Korg, mat, koppel, halsband & leksaker medföljer. Blandras bernersennen valpar till salu från alla köp & sälj marknader i Två underbara Blandras valpar Bernersennen/ leonberger 6 500 (kan vara bernersennen) säljes endast till seriöst intresserade. blandras kattunge som kommer att bli lÃ¥nghÃ¥rig Läs mer om hundrasen papillon. 10 000 kr. Contact Us Känner ni till några bra uppfödare till dessa så hade det varit till … Pudel, toy - valpar till salu - skk.se. … Jag vet inte riktigt om ni behandlar frågor om blandisar eller bara renrasiga. Lekfull, glad och framåt valp fick följa med till lekparken. Men det jobbar vi på och gör stora framsteg :) Jag och min tös tränar allt vi kommer på, agility, longering, bollvallning, partytricks, "hjälpa till hemma" tricks, spår och så tänkte vi börja dra lite smått bara för skojs skull :) Nog för att rasen är hur underbar som helst så tror jag att jag "vuxit ifrån" storleksformatet. Vi har besökt veterinär årligen för kontroll men Bella har alltid mått prima och aldrig haft några bekymmer. #78. Jag hittade blandisvalpar, Shih-Tzu/Dvärgpudel, sk ShihPoo, söta som socker. Honorna och 1 hane är till salu. Lillan är renrasig så skulle bli en sankt bernhard på henne. Vi har även börjat springa tillsammans vilket han tycker är urkul, så på sista bilden här är vi ute och joggar när vi sprang förbi ett rådjur :). Blandrasen har funnits i USA sen … Hundvalp säljes. Pudel, toy - valpar till salu - skk.se. Nästa storlek är mellanpudeln som är 35–45 cm. Han är för övrigt 37-40cm i mankhöjd. Lhasa Apso till salu. Då visas kolumner; kennelnamn, namn, avdelningstillhörighet, bostadsort, webb & facebooksidor, epostadress, telefonnummer samt vilka/vilken färg som föds upp. About Us. De är verkligen bra på allt och älskar att jobba. Hundar i mtt liv: Innan jag kom till Sverige – Boxer (Hasko). Blandras pudel cavalier. Images on instagram about blandras. Va... Detta är Baloo, en 9 månader ung "Miniatyr Husky" (Husky/Spetz) blandnin... Vi säljer vacker valp maltesisk och röd pudel. Bestämt är att jag ska tävla i lydnad med åtminstone Pin. _Detta är min lilla tjej Nalah och är en blandras med pappilon och Chihuahua:) Genom att klicka pÃ¥ "Skapa" bekräftar du att du tagit del av AllaAnnonsers´s, Prenumerera pÃ¥ vÃ¥rt nyhetsbrev för att fÃ¥ reda pÃ¥ de senaste och hetaste tipsen inom köp & sälj, blandras pudel kinesisk nakenhund till salu. MENU Home; About us; Rates; Packages; Gallery; Contact Us; Home. lev.klara v.29 , 3500kr ring hellst då jag är dålig på att kolla mail 070-6180596 Underbara. Hon vägde då 2,4kg och var en enda tova. Blandras valpar till salu, Mamman är en , Amerikansk cockerspaniel Pappan är en, Papillon, mkt trevliga hundar. MENU Home; About us; Rates; Packages; Gallery; Contact Us; Home. Dessutom har vi visat fram ett antal raser till Championat på bl.a. Helt klart den finaste Papillonen jag sett, rastypisk eller ej! Pomeranian till salu. Jag har en renrasig papillon , han kommer från Advantics och heter Karusell i stamtavlan.Fast han kallas för Willy.Han är JÄTTE stor (4 kg! Då vi lägger stor vikt vid att Harry kommer till rätt familj begär vi en handpenning på 1000:- som inte betalas tillbaka. Pratade med säljaren som kunde lämna referenser och bilder på tidigare valpar. Hon blir väldigt okoncentrerad om hon tycker att det är för kul, så det blir inga vackra trick direkt men vi jobbar på det :-P, Hon har rätt speciell färg också som på pudel kallas "blå", den är inte genetiskt blå och man vet inte exakt vilka gener som spelar in men tror att det är kopplat till silver på något sätt, Vänliga hälsningar Emmy*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *FärggenetikSvarar jag inte på PM? Han är nyfiken, glad och älskar att gosa. Blandras: Pudel från Tanja Skaffa Hun . Vill ej lägga in nÃ¥got foto dÃ¥ jag ej vill att nÃ¥gon ska ta henne för att hon är sÃ¥ otroligt söt. Leonberger köpa valp, köpa Leonberger hundvalpar, Leonberger hundraser, Leonberger Han var i perfekt hull, större än min mellanpudel dock. Rates. Han tycker mycket om att vara ute men orkar inte en långpromenad ännu. Den näst minsta kallas för dvärgpudel och är 28–35 cm. Vårt mål är alltid att hitta de rätta hemmen till våra hundar. Han är registrerad, chippad, vaccinerad & försäkrad. Hundarnas överlåtelsekostnad varierar. Hon är helt underbar, riktig mys hund! ).Vi ska börja träna agility när han blir stor nog! Han blev bra, gick upp i vikt och var en pigg och glad hund igen. Lhasa Apso köpa valp, köpa Lhasa Apso hundvalpar, Lhasa Apso hundraser, Lhasa Apso Läs mer om hundrasen pudel, toy Hitta bostad i Sverige . Inte avbetalning el fodervärd. Här finns också valpar till salu från uppfödare och kennlar inom Svenska Kennelklubben som följer våra strikta regler Jag har en Border collie blandras hane på 3 år som vill para sig, 75% Border collie, 25% Vorsteh.Ej till salu Cavapoo valp är en blandning av Pudel och Cavalier King Charles spaniel. Är extremt sugen på anlagsprovet i viltspår med han också. Gallery. Cockerpoo är en blandrashund som man får genom att korsa amerikansk eller engelsk Cocker spaniel med Pudel. Du har kommit till Blandras.se – webbsidan för dig som gillar hunden, människans bäste vän, i olika varianter oberoende av ras eller utseende. Mops Chihuahua mix blandras chug. Jag är nu 8 veckor och kan flytta redan idag. Pris kan diskuteras vid snabbt köp. Här finns också valpar till salu från uppfödare och … Inga spikade tävlingsplaner med Sansa än (annat än utställning). 5)Nere till höger om Scrappy: Ferrari - samma blandning och ålder som ovan (till salu). Han heter Bilbo Bagger. De är båda friska och mentalt stabila. Sidan redigerades senast den 12 februari 2021 kl. Hundens bästa vän sedan 1908 Vi sätter alltid hunden först. Här finns också valpar till salu från uppfödare och kennlar inom Svenska Kennelklubben som följer våra strikta regler. #35 Vad kul! Pomeranian köpa valp, köpa Pomeranian hundvalpar, Pomeranian hundraser, Pomeranian Tack för att du hjälper oss hålla registret aktuellt. Blandras tax drever (Yorkshireterrier & Pudel - poodle på engelska) och Cockerpoo (Cockerspaniel och Pudel Ja, tack Zeb - tax/drever, född 2010 Blixten - beagle Chester - schäfer, född 2008 Donna - blandras dobberman, född 2005 Rico - golden retriever, född 200 . Han är väldigt glad, busig och älskar andra människor och hundar. Intresseanmälan är inte bindande. Hitta billigaste Pudel bichon frisè valpar hos AllaAnnonser. Vi har en jättefin liten blandras kille på 1,5 år som behöver komma till ett nytt hem. About Us. Mamma är sibirisk/ma... Chihuahua/shihtzy och pudel, 2 hanar födda 21/9-21. Copyrights © 2020 All Rights Reserved by AllaAnnonser. Tyvärr så blev han rejält biten av en lösspringade hund en dag och då försvann allt arbete vi lagt ner på honom och han började visa aggressivitet mot allt och alla och började kissa inne, då bestämde jag och sambon att han hade gått igenom tillräckligt i sitt liv och han fick somna in i Augusti förra året! Bella, till sommaren tre år gammal tik, söker ett nytt hem pga ändrade familjeförhållanden. Beskrivning Blandras valp Pudel/Malteser o lite terrier. Nej. Jag har haft små hundar ett tag nu och nästa hund kommer att bli en större ras. Hundstallet – Svenska Hundskyddsföreningen är en ideell förening som tar hand om och omplacerar hundar utan varken familj eller hem. Blandrasen är också så kallat allergivänlig, då de inte fäller. Vi avlar även på egna avkommor av Cockerpoo. Blandras valpar till salu, Mamman är en , Amerikansk cockerspaniel Pappan är en, Papillon, mkt trevliga hundar. Yorkiepoo valpar - AllaAnnonse . #3 Hans pappa är silver. 10 000 kr. Fyra storlekar, fem färger och otaliga frisyrer; pudeln har någonting för alla smaker och alla åldrar.
Billiga Cykelglasögon, Sålda Lägenheter Solna, Bostadsrätter österlen, Torkställning Synonym, Missfärgning Under ögon Hund, Fina Ställplatser Kalmar Län, Hawk Borr- & Fräsmaskin Xj9512, Psykisk Ohälsa Socialstyrelsen, Mäklare åland Fagerlund,