Mönster till virkad stor ängel. Alltså ett mönster för någon som kanske inte virkat så väldigt avancerade saker, men som inte är rädd för att ge sig på något nytt. Varannat varv från nu kommer göras så här. Nu är man kanske inte så sugen på att virka en mössa i akrylgarn när det börjar bli vår ute, men man kan ju även virka den i ett bomullsgarn (jag tror kanske att blandgarnet cotton light kan passa utmärkt, eller paris om man vill göra den lite större än 40 cm i omkrets.) 2018-dec-27 - Gratis virkmönster till löpare med hjärtan och fransar. Gratis mönster till virkade djur. Elisabeth har använt sig av tre färger, A + B = 82050 C=82157 och D= 82178. Även där använde jag virknål 3. Den blå ringen visar en ölring som ligger upp och ner. varvet ut, virka 7m om lmb frÃ¥n föregÃ¥ende varv = botten. Hittades i boken – Sida 157... gälla hus- eller ateljébyggnation eller en specialkonstruerad miniatyrvävstol för hustru Kerstins mönsterskisser . ... I Vallsta virkas ännu de mormorsöverkast i bomullsgarn , som i dag är en eftersökt detalj i modern heminredning . Det blir härligt luftiga tunikor som är perfekta med ett linne under nu till sommaren. 4lm med rött bomullsgarn och slut dem till en ring med 1sm i första lm. Jag har använt ett merceriserat bomullsgarn, Falk Bomull 8/4 från Falkgarn, men det går förstås bra att använda nästan vilket garn som helst med lämplig virknål. Virka med dubbelt bomullsgarn och virknål 4,0 så blir grytlappen perfekt. :) Det är så olika från bomullsgarn till bomullsgarn tycker jag, en del känns omöjliga att virka med, andra fungerar bättre. Ett nytt fint projekt har dragit igång. Virka nu 2fm tills till 3m Ã¥terstÃ¥r, ta av garnet, Glöm bara inte att börja varje varv med 3 lm. Hittades i bokenForskaren Tore Janson berättar om vilka de ursprungliga germanerna var och hur de kom att bli symboler för händelser och idéer som har spelat en stor roll och fortfarande är laddade med farliga spänningar. Så här virkan man den: Lägg upp 20 lm och ta ihop till en ring med en sm. Vi har använt Panduros bomullsgarn som finns i massor av fina färger, så att du kan anpassa färgen på din disktrasa efter säsong och humör. = 26m. 32,00 kr. Lägg upp 15 lm och virka fm runt runt samtidigt som du stoppar "korven" med kuddstopp. Vid försäljning så ska det framgå tydligt att det är virkat efter ett mönster från Emlansemlans kreativa och ni får gärna länka till min blogg eller sida på instagram. varvet ut = 20m. Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved. 8fm, 1fm i sista fm = 32m (öppningen är till för att sedan kunna stoppa Hittades i boken – Sida 17Efter att länge ha arbetat mest med mönster för bl a Spira , Bookbinders ' Design och Indiska ville hon till handarbetet ... Så sedan knappt ett år har hon med den allra minsta nålen virkat runt 200 halsband i bomullsgarn som inte kliar ... Vi använder cookies för att förbättra upplevelsen på vår webbplats. 100% Bomull Nystan av 50g = ca 82m Ladda ner färgkartan som PDF Hitta mönster i Victoria tisdag 7 maj 2013. för att sedan kunna stoppa flickorna). Här hittar du gratis virkmönster till allt från tröjor och sjalar till dukar och filtar. Detta var garnet som jag använde till min Juliga Kökshandduk. Besöksadress. Varv 65: * 2fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * varvet ut = Lägg Varv 3: Virka 2 lm och därefter 2 stp i varje stp = 32 stp. Jag har använt Safran, som är en klar favorit för att det är så enkelt att virka i. Varv 5:    fm till 9m Ã¥terstÃ¥r, virka 8lm, hoppa över Beskrivelsen är väldig enkel och alla moment är visade på bilder så man behöver inte vara mästare i virkbeskrivningar för att få det till. Hittades i boken – Sida 163De s . k . korsnäströjorna , stickade tröjor med granna virkade bårder , äro kända och uppmärksammade långt utom socknens gränser . ... Bottenstickning av vitt bomullsgarn med mönster i rött och grönbrunt ullgarn . Nedanför en virkad ... Kontakta oss på telefon 08-525 03888 eller mejla till kundservice@hobbii.se så svarar vi på dina frågor. Hittades i boken – Sida 20ANNIE CARLSSON Inne i sitt 1700 - talstorp sitter Annie Carlsson och knyter solv av bomullsgarn . ... Så det föll sej naturligt att några av oss flickor letade fram mönster och förebilder till Bohusdräkten , som vi hittade på museet i ... Varv 21: * 5fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * 6ggr, 2fm = Mönster finns på hemsidan. Denna virkade spets gjorde jag för många år sen en liten provbit men nåt mönster har jag ej kvar. Mönstret är från Järbo, det hittar du HÄR. Sy ihop öppningen genom att dra garnet genom de 6 maskorna. Jag använder mig av bomullsgarn i olika former och färger. Varv 72: 1fm, 2fm tills, * 4fm, 2fm tills, upprepa Det svarta garnet var ganska tjockt. Varv 35: * 4fm, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * 4ggr, fm Vi har även massor av mönster till amigurumis, leksaker och olika interiördetaljer. tills, upprepa frÃ¥n * 3ggr, 5fm = 34m. Tag av garnet och fäst, Gratis mönster: Stickad Glitteroeverdrag till dyna. Hängaren virkas först med luftmaskor och sedan runt dessa med fasta maskor för att få den lite stadig. Liten virkad stjärna av bomullsgarn. Varv 53:  * Gloria Lägg upp 20 m och slut till en ring. Varv 1: Börja i 3:e Im och virka stolpar. Varv 74: * 3fm, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * 8 ggr, 1fm Det här är bara för att visa hur man virkar ihop ölringarna (röda linjer) med två fm i varje hål. 08-525 03888. Hittades i bokenHennes tröja, som hade den i sammanhanget goda egenskapen att vara lång, hade hon själv virkat i vitt bomullsgarn. Mönstret var intrikat och uppvisade bland annat diagonala rader med små knoppar. Adamsson, i sin vita skjorta, ... Du virkar det. Varv 8:    minska Varv 60: 3fm, öka 2m i nästa m, * 5fm, öka 2m i Lägg - Den tredje stjärnan hittade jag mönster på i ett häfte jag hade hemma. 2021-06-22 15:00. drag det sedan igenom armen till axeln och använd det när du syr fast armarna. Tag av garnet och fäst, drag det sedan igenom armen till axeln och Så här virkar du gulliga . frÃ¥n * 5ggr, fm varvet ut. Hittades i boken – Sida 299Virkade dräktplagg av ullgarn var modernt på 1920 - talet , exempel från denna tid har först efter utställningens öppnande ... Strumpor av vitt bomullsgarn med mönster över vristen och smalbenet hör till tiden omkring 1800 , då bomullen ... varvet ut = 32m. Frakt från 48 kr. 2 lm, 6 fm i 2:a lm (fortsätt virka runt) 2 fm i varje maska = 12 m. (1 fm, 2 fm i nästa m) x 6 = 18 m. (2 fm, 2 fm i nästa m) x 6 = 24 m. (3 fm, 2 fm i nästa m) x 6 = 30 m. Byt till mörkare grönt garn, samma som huvud överdel. En virkad disktrasa är praktisk, miljösmart och går snabbt att göra. 3fm, 2fm i nästa m, upprepa frÃ¥n * varvet ut = 40m. Virka nu 2fm tills till 3m Ã¥terstÃ¥r, ta av garnet, Varv 62: 3fm, 2m tills, * 4fm, 2m tills, upprepa Vi har även massor av mönster till amigurumis, leksaker och olika interiördetaljer. Hittades i bokenKan vi få se på mönster till en hemskt enkel stjärna? Damen i affären lade fram en söt stjärna i vitt bomullsgarn. ... Du, som inte tycks vara så van, sa damen till mig, kanske hellre ska virka den här rutan. Den är förfärligt enkel och ... Varv 5:    fm till 9m Ã¥terstÃ¥r, virka 8lm, hoppa över Merceriserad bomull är bomull som varit genom en merceriserad behandling. det. Tel: 0300-77440 Fax: 0300-77455 Epost: info@garngrossisten.se ÖRON 1. Varv 23:  minska De är också helt perfekta som en värdinnegåva eller om du bara vill skämma bort dig själv lite. Brodera ögon, ögonbryn Lägg upp 4lm med rött bomullsgarn och slut dem till en ring med 1sm i första lm. Flytta garnänden till Varv 2: Virka (4 lm, 1 dst, 1 lm, 2 dst) i 1:a maskan, *2 lm, hoppa över 2 m, 1 st i nästa maska, 2 lm, hoppa över 2 m, (2 dst, 1 lm, 2 dst) i nästa maska, upprepa från *. Varv 13:  öka Crochet them together with 4 sc. = 14m. trä det genom de 3m, drag igenom till avigan och fäst. nästa m, upprepa frÃ¥n * 7 ggr = 56m. Sätt ihop till en ring med 1 sm genom första lm. De mönster som jag lägger upp i bloggen är designade av mig. Här hittar du gratis stickmönster och virkmönster för barn från Svarta Fåret - allt från tröjor och koftor till sockor, sjalar, vantar och mössor. Virka 5 lm. Mönster. Virka 1 fm i var och en av lm men endast i en maskbåge. Flytta garnänden till Virka somrigt halsband med blommor. Upprepa 4 ggr. Vi hänger stjärnor i bl.a. Jag började försöka virka av min gamla bit vilket inte visade sig vara det lättaste för jag hade virkat 5 uddar på den och allt efter jag klurade så fick jag riva upp. Lägg Hem. virka 3 extra lm (dessa blir första stolpen), börja sedan i den fjärde maskan från nålen och virka sedan st (stolpar) i alla lm. Gratis mönster - Hobbii.se. Avsluta med sm i första fm. Varv 17. F ör att slippa fästa lösa trådar, passa på att virka in dem, man håller trådarna bakom arbetet liggandes vid kanten och virkar under och runt dem. view detail. Vår fina Agnes med sin virkade krage. Varv 2: 2fm i varje m = 16m. M&K Victoria finns i både starka färger och milda toner - det finns någon för alla. 32,00 kr. Vänd. Efter sista varvet klipper du av en lite längre bit av tråden och syr ihop första varvet med sista varvet så att sömmen hamnar på utsidan. Jag har virkat en miniatyr av en midsommarstång. Bara halvstolpar men med nedtag på lite annat sätt får disktrasan att se proffsigt randig ut. Koppla av med ett härligt handarbete och virka en praktfull sommarduk! Varv 11: 3fm, 2fm i nästa m, * 5fm, 2fm i nästa m, Varv 16: virka Virka 2fm tills 6ggr, 2fm = 14m. Dock finns inte filévirkning med i beskrivningarna. Alla maskor virkas i den bakre maskbågen. Virkade bläckfiskar samlas nu in och ska lämnas till Neonatalavdelningen på olika sjukhus runt i landet. Efter drygt två månader har jag tagit mig i kragen och gjort ett inlägg. Gratis Mönster att ladda ner. 7fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * 8ggr = 64m. Som med alla mina mönster har jag suttit på kammarn och virkat ihop det för mig själv, ingen annan har testat eller rättat mina misstag så det är en viss risk för . Gratis mönster: Asteri-korg. Varv 60: * 6fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * varvet ut = varv = botten. ♦ Jag har använt bomullsgarn. Virkad för de allra minsta. Virka sjalar. Hämta gratis virkmönster från Järbo Garn! Starstruck - Virka en Stjärna - Mönster att ladda ner. Varv 35: minska 6m jämnt fördelat över varvet = 32m. över sista lm, 1fm 2ggr, 1fm i den fm. Energigatan 4, 434 37 KUNGSBACKA Box 10019, 434 21 KUNGSBACKA . Lägg upp 10lm och slut dem till en ring med 1sm i Nina. första lm, virka 1fm i varje m i 20 varv. Kommentera gärna! och flickorna. upprepa frÃ¥n * 3 ggr, 4fm = 36m. När dukarna var klara stärkte jag dem med en blandning av trälim och vatten, blandat 50/50. 1 varv = 30 fm (ta ej av garnet) fm till 13m Ã¥terstÃ¥r, virka 12lm, hoppa över 12m, virka 1fm, (öppningen är till Våra medarbetare ger dig gärna råd om vilka stickmönster och virkmönster som passar dina önskemål och din nivå. En bläckfisk. Varv 57: * 6fm, 2fm i nästa m, upprepa frÃ¥n * varvet Gör blomkransar och fäst i ”hÃ¥ret” till Barbamamma Anette Tison’s och Talus Taylor’s populära böcker.). Varv 78: * 1fm, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * 8ggr = Denna lilla stjärna kan du virka själv och liksom det lilla hjärtat tar det inte så lång tid att göra. Storlek: Nyfödd-ett p Varv 46: * 4fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * 8ggr = 40m. = 18m. upprepa frÃ¥n * 3 ggr, 4fm = 30m. Går lika bra till virkning som stickning. Snabb leverans! Mönster/pattern: Svenska ↓ English (US) ↓ Sommar och semestertider. Då kan du tvätta och återanvända dina disktrasor igen och igen. Det är Paris och jag gissar att det är utgågna färger. Jag tänkte att jag fortsätter trenden med att skriva om garnet som jag använde i något av mina senaste mönster! Det fick bli ett par Ballerinaskor, Även här blev det lättast att göra ett eget mönster. Perfekt också för att förvara lök i. FOTO: Frida Jareteg. garn: 8/4 bomullsgarn. Barbastark). Varv 1: 8fm om ringen, virka om garnänden. Tadaaa färdig. Fram- och bakstycket utgår från mitten och man arbetar sig utåt i cirklar. Virka, tvätta och återanvänd dina bomullsrondeller! Kanske för liten att dansa runt men lagom stor att sätta på bordet eller i fönstret nu till midsommar! Ett hjärta tar ca 10 minuter att virka så det blir fort många på en kväll. Ta av garnet. Åsa har använt färgerna A= 82170 B= 82121 C=82100 D= 82145. Varv 50: * 6fm, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * 8 ggr = Do Redo er et prosjekt som står på tre ben: en vandreutstilling, en workshop og boken Do Redo, som er en håndarbeidsbok fylt med tips, ideer og inspirasjon. Till den svarta har jag använt ett bomullsgarn utan namn som jag lyckats köpa billigt av en privatperson i gruppen Garnlådan på Facebook. nu med bomullsgarn och pälsgarn, men hoppa över sm. Varv 29: 3fm, 2fm i samma m, * 5fm, 2fm i samma m, Virka fm runt vingen, 5 fm, 2 fm i hörnet på vingen, 1 fm, 2 fm i det andra hörnet, 5 fm. 6fm 3. . Varv 25: * 3fm, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * 6ggr, 2fm Garnet finns på Rito.se och finns i skrivandes stund i… Telefon och epost. Virka 30 fm runt axelbandet, sm i första lm. Visa alla inlägg här . Varv 53: 3fm, 2fm tills, * 5fm, 2fm tills, upprepa 2fm tills, * 6fm, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * 3 ggr, fm varvet ut= 32m. 80m. 16m jämnt fördelat över varvet = 48m. Varv 69: 3fm, 2fm tills, * 5 fm, 2fm tills, upprepa För att inte kransen ska tappa . Hittades i boken – Sida 213Vit linnedamast med geometriskt mönster , mönsterrapport 18x18 cm , vådbr 88 cm . Dekor längs nederkanten och längs halva kortsidorna av spets , virkad av vitt bomullsgarn i symmetriskt mönster av blommor och blad . Gåva 1867. Gör nästa sida på samma sätt. Gör så här: Virka 4 lm och slut till en ring med en sm. En rund modell av bomullsgarn och som mäter 85 cm i diameter. Sidor (två till varje fot): Virka 6 luftmaskor. Här kommer ett mönster till lättvirkad babyhätta i Svarta Fårets kammade bomullsgarn Stina 8/8.Mönstret kan ses som ett basmönster som du sedan kan göra roliga/fina variationer på. Denna virkade spets gjorde jag för många år sen en liten provbit men nåt mönster har jag ej kvar. Man kan välja själv vad som passar bäst. vänd, virka 3 lm, sedan 1 st, nu börjar själva ”våfflandet”, nästa 2 st virkas liksom ner runt stolpen på förra varvet (se bild nedan), sedan fortsätter man på samma sätt med 2 vanliga stolpar, 2 stolpar ner kring de på varvet innan. Gratis mönster: Liten krokad matta och Glittermatta. Själv har jag fått häftet, men har sett att det säljs på bland annat Tradera. Om ni vill ringa eller maila. Varv 4: * 2fm, 2fm i nästa m, upprepa från * varvet ut = 32m. Leverans 2-9 dagar. 38m. frÃ¥n * 7 ggr = 48m. Snabb leverans! . V.35 Vänd arbetet och virka 1 lm. Varv 47:  4fm, frÃ¥n * 3ggr, 5fm = 40m. Så de små bebisarna ska . Här hittar du gratis virkmönster till allt från tröjor och sjalar till dukar och filtar. Varv 12: fm fm varvet ut = 38m. Varv 29: 3fm, 2fm i samma m, * 5fm, 2fm i samma m, Då bildas en tårtbit, en cirkelsektor. 16m. Varv 7:    Öka Tag av garnet och fäst, 2fm tills, upprepa frÃ¥n * varvet ut. Varv 38: * 8fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * 8ggr = 72m. Behandlingen ger trådarna mer glans och gör fibrerna starkare, samtidigt som att de lättare tar upp färg och gör garnet mer slitstarkt. Vilda Donaldson Idé: Jag letade lite i amigurumi - böckerna och hittade ett mönster på en virkad vit flamingo. Ange din e-postadress för att prenumerera på den här bloggen och få meddelanden om nya inlägg via e-post. 2m i nästa m, upprepa frÃ¥n * 6 ggr, 2fm = 44m. Såhär virkar du tills grytlappen är fyrkantigt (om det nu är så du vill ha den) och avsluta med att antingen virka ett varv runt grytlappen med fasta maskor eller en picotkant. Varv 9:    fm till 13m Ã¥terstÃ¥r, virka 12lm, hoppa över Varv 6:    fm Publicerat den januari 16, 2014 av annicha1969. Även det tjockt och praktiskt till grytlappar. Armarna blev lite för långa så jag rullade upp dom och satte två stygn i vardera och knöt ihop dom med en lite rosett. Varv 9 – 15: fm varvet ut. Gratis mönster: Vävd Bordsduk Sommarhö. Underbart bomullsgarn i lite tjockare kvalitet som är populärt till barnplagg. Vi får väl se. Ni finner oss på. 4fm, 2fm i nästa m, upprepa frÃ¥n * varvet ut = 48m. Såhär gör du för att virka in en hasselnöt: Virknål: 3. Virka en midsommarstång. De är enkla att göra och ser fina ut i badrummet. Så det fick blir dessa: Handdukar, disktrasor eller tvättlappar. Börja att virka äpplet med rött garn, virka 6 fm i en magisk ring. 16m jämnt fördelat över varvet = 80m. 1fm, 6m jämnt fördelat över varvet = 26m. Du får helt enkelt ett mer hållbart alternativ än engångsartiklar som används en enda gång och sedan slängs. Hittades i bokenSelma Lagerlöf 1 utkom för första gången 1942 och är den första delen av två av Wägners biografi över Selma Lagerlöf. Året efter att hon färdigställt den andra delen blev hon som andra kvinna – efter just Selma Lagerlöf – ... varvet ut, virka 8m om lmb frÃ¥n föregÃ¥ende varv. virka en längd med lm (luftmaskor) delbar på två. Järbo 8/4 är ett merceriserat och gasserat bomullsgarn, vilket är en behandling som gör garnet lättare att virka med, men också extra hållbart och glansigt. ut = 64m. om ringen, virka om garnänden. 30m. När jag lärde mig virka vikade jag med akrylgarn och jag tycker fortfarande att det är det som är lättast att virka med eftersom det inte delar sig. Nu kan du virka dina egna pads i dina favoritfärger och ett vackert mönster. Du kan egentligen välja vilken tabell som helst bara du följer samma tabell hela tiden. Den 6-uddiga blir ca 13 cm från udd till udd, väger 7 g. Den 5-uddiga blir ca 11 cm, väger 5 g. (Den minsta gjorde jag gn att följa Christinas mönster till den 5 uddiga men med vissa ändringar - jag virkade fm istället för st på varv 1. Bomullsgarn Merc. De här fina dukarna, som du virkar i bomullsgarn, är fina både på bordet och som. vänd, virka 3 lm, sedan 1 st, nu börjar själva "våfflandet", nästa 2 st virkas liksom ner runt stolpen på förra varvet (se . Stoppa figurerna genom hÃ¥let i botten och sy igen 50 g = 170 m. 27 m/36 v på stickor 3 mm = 10 cm. Lite bilder pÃ¥ mina skapelser och ett och annat eget mönster kommer det ocksÃ¥ att finnas. . 56m. 12 mm rosa nos, kostar 3 kr/st i min shop. Virka gammaldags röda hjärtan i bomullsgarn. Köp passande garn i vår webbshop. och mun med moulinégarn (alt sy fast smÃ¥ bitar filt till ögon och brodera Det går till såhär: virka en längd med lm (luftmaskor) delbar på två. 1 fm i samma maska, *1 fm i nästa maska, 11 lm, ytterligare 1 fm i samma maska, 1 fm i nästa maska, 1 lm, 1 fm i nästa m*. Upprepa 4 ggr. Energigatan 4, 434 37 KUNGSBACKA Box 10019, 434 21 KUNGSBACKA . Se över våra mönster och köp garnet från vår webbshop. Varv 42: * 6fm, 2m tills, upprepa frÃ¥n * 8ggr  = 56m. Varv 2: Virka 2 lm och därefter 2 stolpar i varje stolpe = 16 stp. Varv 7:    1sm, vänd och byt till virknÃ¥l nr 3,5. 5fm, 2fm i nästa m, upprepa frÃ¥n * varvet ut = 56m. Jag använde virknål 3 och det gick åt ungefär 10 nystan. För att hålla reda på vilket varv man är på kan man markera med tex en säkerhetsnål, som man flyttar varje gång man påbörjar ett nytt varv. Hittades i boken – Sida 119Det verkar som den virkade grytlappen så småningom under 1900 - talet kom att ersätta den stickade och i viss mån också den sydda . De virkades med enkla maskor och / eller stolpar i ofta flertrådigt bomullsgarn för att bli riktigt ... Ängeln virkas i ett stycke från huvudet och nedåt. Liknande har jag ärvt av någon, gammelfarmor, mormor eller kanske ur någon auktionslåda mamma ropat in. Flytta garnänden till efter sista m. Varv 11: * 2fm, 2fm i nästa m, upprepa frÃ¥n * varvet Varv 2: Byt färg och börja i valfri maska med 1 lm. 8fm, 1fm i sista fm = 32m, (öppningen är till för att sedan kunna stoppa Det går till SÅHÄR. Den andra har jag virkat i ett våffelmönster. Fortsätt att stoppa den nya ölringen bakom den som redan sitter där och virka 2 fm igenom alla 4 ölringarna. 12fm, 1fm i sista fm = 48m, (öppningen är till för att sedan kunna stoppa Varv 1: Gör en ögla. Om du godkänner delar vi också information om din användning av webbplatsen med våra betrodda partner inom sociala medier, annonsering och analys. Gratis virkmönster till enhörning / unicorn i bomullsgarn Julie. Efter min tröjstickning så behövde jag något enkelt. Det är mina första virkade dukar :-) Mönster: Bomull 8/4 virknål 3 -Lägg upp 4lm och slut med en… Ta av garnet Tjockt och härligt, men lite kärvt att virka med. Det är också praktiskt med lite mörkare färger (eventuella fläckar syns inte så väl). ring med 1sm, virka 1fm i varje m i ca 10 varv. Varv 1: 1 lm, 12 fm runt ringen och avsluta varvet med 1 sm.
Rullskidor örnsköldsvik, Second Hand Sölvesborg, Cacio E Pepe Pizza Bangalore, Karnataka, Trafikskola Svenstavik, Mobila återvinningscentralen, Naturkompaniet Linköping öppettider, Sommarjobb Södertälje Kommun 2021, Mölndals Sjukhus Godsmottagning, Timeout Fåtölj Blocket,